IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jag hatar att jag älskar dig

Publicerad 2008-12-29 01:24:20 i Ida,

Här är jag tadaaaaaaaaaa, den omtalade PAO!!!





Just nu ligger vi och kollar hur vårt framtida barn kommer se ut hahah.




Gulligt va? vad hände med pannan?




Vår bebis som pojke. Vilken ska vi välja?

Det är söndag, klockan är halv ett och vi lyssnar på hot and cold finns inte så mycket mer att göra en söndags kväll. Imorgon blir det shopping i sthlm i alla fall. Jag och Ida har många planer på gång som vi ska genomföra inom en snar framtid.

Just nu finns det inte så mycket att skriva Ida ligger och nynnar jääääääätte fint......eller inte.
Idag när vi skulle gå hem till mig gick jag och Ida över isen, men vi var för tunga så den sprack och vi trillade ner i det iskalla vattnet. Men jag som har gått räddningslinjen kan ju allt det där med isräddningar, så jag drog upp Ida och mig. Man tar fram sin närmaste nyckel, sätter fast den i isen och drar sig upp med all styrka som går att använda. På det sättet kom vi alltså upp. Sen bar jag Ida på ryggen och ringde till mina brandmän som alltid är redo att hämta mig. Så nu sitter vi här hemma i sängen och tar det lugnt.

Haaaahahahaaaaaa.
Godnatt
Paulina Nyström

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela