IDA

It's my soul honey that's up at eighty

gimmie gimmie gimmie

Publicerad 2008-12-23 19:48:28 i Ida,

Juuul juuul, strååålande juuul...
Just nu så är allt så lugnt och fint. Vi lyssnar på Carola, klär granen med röda kulor, dricker glögg, äter knäck, alla har slagit in paketen och julmaten är klar. Vi har bara varandra här hemma och allt är så mysigt.


He-he.
Just nu så funderar jag på om jag ska dra ut och springa för att jag är så rastlös. Elin springer runt i långkalsonger och röd mössa och klär granen samtidigt som vi båda sjunger lite till Abba som vi kört in i skivspelaren. Malte har, om jag inte har fel, vart nere på konsum och panikhandlat julklappar till mig & Elin när han insåg att vi hade köpt en till honom. Nu gick han precis förbi med en chipsskål och en sprite och har tänkt att sätta sig framför tvn mitt i all stress. Schyst!
Pappa försöker göra klart maten samtidigt som han försöker tvinga någon att städa toan.
Mamma går mest runt och säger att vi ska klä granen "fint och inte hänga upp allt pynt vi har". Och att vi måste DAMMSUGAAAA!!!!

Juuul juuuuuuuul välsignade juuuul

Igår och idag har jag vart med Evija. Vi har pratat om universum, människor och varit på George. Det har vart myyssssiiiigtttt. :)

Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela