IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Forever lost

Publicerad 2008-12-16 13:54:31 i Ida,

Haha, skrev nyss en svenska uppsats om alla epoker som jag inte alls har någon som helst aning om vad jag skrev i. Pladdrade på om saker som varken jag eller hon kommer att förstå. Ska bli intressant att se mitt resultat, haha.
Är så jävla seg i huvudet, kom på att jag inte hade druckit något kaffe idag så jag gick och köpte. Kan vara därför hoppas jag. Annars kanske det beror på min hjärnspricka som Karin gav mig i lördags... =)

Jag och alla tjejer har pratat om Kroatien idag, wihooo det kommer bli så roligt. Och vi ska mellanlanda en natt i Berlin också, soft!

Idag är det förövrigt en dag då jag hör allt jag säger i typ tredjeperson, om ni förstår. Det känns liksom inte som om det är jag som pratar. Då borde jag ha fått lyssnat på musik hela dagen istället, men trots det så har jag behövt diskutera borgensman och lån. Inte så roligt alls.
Man borde egentligen få frågan varje dag
"Hur känner du dig idag, vad har du lust med och inte?"
Sen så bara aaaa men idag så är jag jäkligt social och på hugget, så det passar fint med en fördomsdiskussion och lite svenska tal.
Sen nästa dag så bara aaaa nääe jag är rätt trött och tänkig, så det vore snällt om jag kunde få sätta mig ner och läsa Isfolket hela dagen..
Så är det ju tyvärr inte.
Men men, snart är det helg, snart är det lov, snart är det januari och sen vår.

Och ni betyder mest för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela