IDA

It's my soul honey that's up at eighty

chillin'

Publicerad 2008-12-22 16:23:58 i Ida,

Just nu är jag en mycket soft och omtyckt person. Mamma ringer och frågar om mina julklappar jag kommer få, Evija kommer snart hit och Karin ringer stup i kvarten. Dessutom så ligger jag i min säng och har lite kaffe här bredvid, det är wonderfuuuuuuuuuuuuuuuligt.

Hihi.
Nejdå nu ska jag inte överskatta min situation. Det kan kanske finnas människor som har det softare just nu. Kanske.... Nä. Jag har det softast.:)

Jajaja. Det är jul alldeles strax. Jag har öppnat ögonen för mångkulturiteten. Heter det så? Iallfall så har jag gjort det.. På flera sätt. Ni fattar ingenting, och det är kanske tur.

Men det känns som att jag efter varje dag lär känna mig själv mer och mer. Öppnar upp ögonen och vrider hjärnan på ett annat vis och tänker ur andra synvinklar.

Det är coolt, jag beundrar mig själv en aning.
Hur som helst, nu tror jag detk nackar på dörren. PUSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela