IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Can't read my can't read my..

Publicerad 2008-12-17 19:43:07 i Ida,

Tralalalalaa halloooo.
Jag sitter här och taggar. Jag ska nämligen springa idag. Har jag bestämt. Jag ska bli en hälsosam människa. Avstå från allt som har med osunda saker att göra. Alltså, - mejeriprodukter, vitt bröd, snabba kolhydrater, alkohol, färdiglagat, koffein, stillasittande och strålning.

Så att, ett tag framöver så kommer jag vara otrolig inaktiv vad gäller både internet och telefonsamtal samt mina älskade sms. Lösningen blir att skicka brev, det ska bli roligt att få =)
Jag kommer tyvärr behöva lägga till 7 spänn på George när jag ska dricka mitt gröna te, och jag kommer inte att kunna sitta still där i mer än en timme i sträck. Sen måste jag ut och röra på mig. M O T I O N E R A.
Mina matvanor kommer bli ännu skummare än tidigare, så att hedanefter så kommer måltiderna endast bestå av vatten, morötter och linser samt gärna lite broccoligratäng ifall det finns.

När jag tänker efter så blir det nästan som en liten resa tillbaka i tiden, när det inte fanns så mycket annat att göra än att röra på sig, äta det mest livsviktiga och skriva meddelanden på stenplattor. Och när jag var liten så ville jag alltid åka tidsmaskin tillbaka till medeltiden, så varför inte?

När ni sedan kommer att återse mig dagen innan studenten så kommer jag att stråla som aldrig förr. Min kropp kommer att vara byggd av vatten, slimmade muskler och grönsaker. Min hjärna kommer vara otroligt klartänkt efter den minimala mängden av strålning jag fått i mig, och jag kommer vara tömd på alla gifter som jag dagligen intar. Det ni!

Så att, I'll be back......... In a while......


Can't read my can't read my pokerface nnananana...


Kommentarer

Postat av: L1

Publicerad 2008-12-17 21:36:50

Bilden?

Postat av: elin

Publicerad 2008-12-17 22:21:31

hahaha. undra hur länge detta håller. mest dina sms-behov jag oroar mig över

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-12-18 08:21:30

jag är grymt beredd på att hålla med elin

Postat av: petraek

Publicerad 2008-12-18 12:44:45

alla dagliga gifter.. haha! I will join you. slimmaaatttt!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-12-18 15:19:07

alltså Ida, hur orkar du hålla på? Jag förstår inte, det är som att du skulle vara oseriös med detta, men det vet jag att du inte är. Herregud säger jag bara, herregud!

Postat av: evijis

Publicerad 2008-12-19 15:02:29

jag tror på dig IDA!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela