IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Portuguese Delicacies

Publicerad 2008-08-06 23:45:16 i Ida,

Hejhej bloggen!
Haha nördig hälsning. Mihi..

Jahaja. Idag så har jag jobbat med My och AysarBaysar. Hahahaha!
Sen så har jag träffat Sofia Linnéa Paulina Siri och Karin. Det var mycket trevligt, har inte träffat min lilla älskling Linnéa på evigheter. <3
Annars så har de här dagarna mest bestått av en evigt plågsam och jobbig person.. Hennes namn är Karin..
Igår så satt vi och deppade lite.. Sen gick vi hem och skulle städa hennes rum.. Då smetade hon tigerbalsam på min kind. Det sved faktiskt. Överallt.. I ögat.. Näsan.. Munnen... Sen så skulle vi göra en grej bara vi två en dag.. Sen skulle vi visst inte det sa Karin... Och då.. Brast det helt enkelt!
Jag började gråta. Jag låg där med tigerbalsam i ansiktet, ensamheten skavde i hjärtat, och Karin försökte göra mig glad genom att läsa upp fejk-meningar ur sin dagbok. ("Här står det: Jag äääälskar Ida! Faktiskt.. Står det...") Hon sa också att hon skulle sätta upp bilder på mig på väggen.. Göra ett litet kollage..  Ja jo ja tack tack...
Men sen så började Karin dansa en mongo dans.. Och det var så otroligt fult så jag blev glad igen.
Nejdå, skämt å sido så är Karin inte alls en plågsam och jobbig person. Hon är för det mesta rolig. Fastän vi bråkar lite mycket ibland. Men vi brukar hitta på roliga saker. Typ i förrgår. Då så hade vi skönhetskväll. Karin skulle göra slingor i mitt hår. Det blev inga slingor utan hon kladdade ut färgen överallt. Så nu är jag typ brunhårig. Kul.

Idag så fick vi för oss att vi skulle träna. Så vi gjorde helt enkelt det. thumbs up på den och så hoppas vi att det händer igen inom den närmsta månaden..

Här kommer lite bilder från sommaren:



Skydda er mot solen

På återseende!
Ida

Ps. Jag är inte brunhårig, det syns ingen skillnad

Kommentarer

Postat av: kaaarion

Publicerad 2008-08-07 10:36:13

men ida vi ska ju göra den där saken bara vi två! det blir ju helt underbart kul:) plus att vi bråkar inte mycket. jag är aldrig arg på dig på rikigt..

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-08-07 13:15:08

Sjukt snygg bild på mig & P, jag skrattade som fan åt henne. Hehehehe. Pussipuss<3

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-08-07 13:16:04

karin jag vart fan skiträdd för ansiktsmaskfotot...................

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela