IDA

It's my soul honey that's up at eighty

jag har sett dig falla

Publicerad 2008-08-13 18:21:21 i Ida,

Är så trött..
Jobbar hela veckan... Det är inte roligt längre.. Det enda roliga är våra olika idéer om hur vi ska döda dom tyranniska getingarna, och våra fikapauser.
Jag måste springa.. Måste.........Springa......
Så känns det. Är motiverad. Det här kommer gå bra. Tänk på motionen. Konditionen. Välmåendet. Piggheten. Nytändningen. Sömnen. Musklerna. Hjärnan. Smartheten. Hyn. Humöret. ALLT!!
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU drar jag



UPPD
Det åskar!!!!!! Helvetes skit jag är ju rädd för åska.. NU försvann min motivation.... Eller den lilla gnuttan jag hade..

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2008-08-15 21:13:48

:D jag skulle vilja ha din motivation!!! och att den höll i sig! Fatta ambitiöst!

Postat av: Rasmus

Publicerad 2008-08-21 12:23:52

Vad sägs om att börja röka på heltid? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela