IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hihi

Publicerad 2008-08-25 23:04:57 i Ida,

Haha.
Fan jag är så rolig ibland så jag bara vill krama om mig själv och skratta tills jag gråter =)
Hihi!

Idag så har jag vart i skolan och chillat. Petra & jag har imiterat några slags kaniner samtidigt som vi har låtit sjukt roliga men Hanna tyckte att vi bara var fula och tråkiga....

Efter skolan mötte jag min singelkompis i alla lägen,- Pao och min andra fina vän Sofia ett litet tag, sen så gick jag på teorikurs. Haha det var roligt. En massa roliga personer där. Det var helt knäpptyst under två timmar. Nästan så att tystlåtna och annars så blyga jag ville asgarva rätt ut, men jag höll mig. Men egentligen hade jag velat skratta, högt HAHHAHAHAHAHHA och säga
"Hörrni är det inte komiskt att vi sitter här 10 pers innan den här teorikursen har börjat och inte säger ett ord till varandra utan uppträder som om vi ska börja ettan och är här med våra mammor?!"
....Meeen tydligen skulle jag också börja ettan och satt och flinade för mig själv samtidigt som jag skamset tittade ner i min väska och fortsatte med att försöka tysta ner mina andetag..
Jag tycker att det är lite synd egentligen. I tex Göteborg, där är alla jättetrevliga så fort man hoppar på spårvagnen, men här hemma eller någon annanstans i närheten så är alla tysta och sura eller blyga. Eller så vill man kanske inte prata helt enkelt, jag vet inte. Men idag så hade det vart roligare att skratta lite i tyst samförståelse åt teoriläraren Mickes små ticks-harklingar och en aning skumma dialekt. Men nepp, jag fick sitta där själv.

Annars så är den här veckan väldigt tuff!!!
Tis:Ledig
Ons:Bild
Tors:gympa, religion, ledarskap
Fre:ledarskap

Ajajaj. Kommer bli hårt och skoningslöst. But I will make it!

Imorgon ska jag boka en biljett till Evija=)
Myggor sticker mig just nu!!!!
Och för att få i sig hela dagsbehovet kalorier kan man käka ungefär 20 ananassplit har jag kommit fram till denna tid vid datorn. Med mina ananassplit-glassar.
Om ni ville veta!

Godnatt

honey you are a rock
upon which I stand
- Coldplay - green eyes


Anna ligger du i bilen???(:

Kommentarer

Postat av: petraek

Publicerad 2008-08-28 12:58:29

haha. vi är roliga! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela