IDA

It's my soul honey that's up at eighty

uttråkad

Publicerad 2008-04-13 15:05:36 i Ida,

Jag borde:
Städa
Lämna cv
plugga
springa

jag gör:
äter bullar
äter fil
äter äggröra
äter glass
äter mackor
nördar vid the computer

why man why kunde jag inte också ha fått födas med lite disciplin i kroppen?.......
Och varför blir jag lycklig av att äta? Varför kan jag inte bara ge mig ut på en 5 km runda och peppa sönder mig själv?

Imorgon, då blir det andra bullar. Inte såna man äter, utan då ska jag börja ta mig själv i kragen, hänga upp mig på väggen och säga att där får du minsann hänga tills du gör allt du borde. Japp. Kom igen, du klarar det Ida. Jag vet det. Kom igen.......................
bajs. jag vill ha sommar och sol och kort tajt kjol. Nä men sommar och sol. Jättemycket!!!!!!!!!
Och igår på våran lagmiddag när Emma fick årets kämpe-pris så började hon gråta och sen började hon gråta ännu mer för att hon aldrig får spela med mig igen och då började jag också nästan gråta och ville krama henne men hon satt för långt bort.. Kom iallfall på att jag älskar henne jättemycket då... VP Föralltid. VP=vänsterhänt power.

Jaha, om jag skulle ta och ta tag i mig själv idag istället kanske. Det är inte en dag för tidigt, men många dagar försent, så varför inte.

Har tänkt på att det vore bättre om alla var brutalt ärliga, då skulle man slippa irritera sig så mycket på människor. Ett exempel :
image283

Varför la jag in bilden.. Elsa och Elli är jättesöta, men face it Ida, du tycker att du är rätt gullig med. Annars skulle du aldrig lagt in den. Även fastän dom skulle säga "vi haaatar den där bilden", skulle du säga att "nej, ni är ju jättesötaaa!" The truth is, du skiter i om dom hatar den. Du är snygg. 
Så, sluta fejka! Jag vet att ni tillomed tycker att det är kul att lägga ut fula bilder på era annars snygga vänner och skriva "ååå xxxxx är såå söt på den här bilden!" Eller det bästa, när det är du och din snygga kompis och du är snyggare och kompisen ser ut som ET eller något i den stilen. "ET du är såå söt." Ofta! Ren och skär skadeglädje säger jag. Ni tycker kompisen är ful, det är kul. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, erkänn. Hihi. Nu var jag allt brutalt ärlig!

ska städa. Mitt rum är i stort behov av torkning och allt sa pappa.
Okej det är färg på golvet och sönderspräckt rouge på bordet och vattenglas överallt och oboy på täcket. (Fan jag dricker tillomed oboy i sängen..) SÅÅ, jag håller med. Jag ska städa. Mitt rum är en hälsofara. Jag vet, men jag trivs. Trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela