IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Spanska

Publicerad 2008-04-18 13:28:26 i Ida,

Hellooo!
Den här veckan har faktiskt varit jävligt värd! Hanna min sötnos kom tillbaka i torsdags :) Alla tjejer är roliga som vanligt och nu sitter jag Mattias Adam Elsa och Lina och tävlar i copter när vi borde skriva spanska. Jag leder än sålänge, med 1491, fast av Elsas glädjerop att tyda så gick hon nog om mig nu..

 Förövrigt så pratas det mycket om Amandas narcissism. It's very true..

Helgen blir nice, Madde fyller år och jag ska på Håkan Hellström :D Hihi jag kommer gråta..
Och igår så var Karin och jag tittade på assofta kläder och människor. Maoww.


Hejdå,
trevlig helg

THE KILLERS - THIS RIVER IS WILD

image285

lite tajt där, men jag klarar det!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-04-18 14:15:45

bajsfia, ses på lördaaaaaaag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela