IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Shine on

Publicerad 2008-04-06 21:14:08 i Ida,

Passande rubrik, när det enda man vill göra på söndagar är att lägga sig under täcket och hoppas att nästa helg kommer fort som i helvetet. Vet inte om det går fort nere i helvetet men tyckte det lät rätt bra.. Har iaf inte lust att shina on alls ska jag säga er.

ghrfhfhsshrh vill ha mer kaffe men jag orkar inte koka. brygga... vad man nu kallar det....

Vill ha sommarlov. Och pengar. Och bruna ben. Älskar dig Madelene. (rim.) men jag skrev det inte bara för att rimma. Jag älskar faktiskt dig, jättemycket! Tack för att du vill äta choklad med mig..

Återigen till en otroligt rolig söndag vid min älskade dator

the shins - caring is creepy
patrick park - something pretty

HEJSPEJS

image282

En dag kommer vi gifta oss.
Ida Norén, hur låter det va?

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-04-06 23:39:47

kaffe ida? Är du seriös? BLÄ! Haha

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-04-07 21:50:49

Hon finns där när jag är glad, hon finns där när dagarna är ljusa, hon finns där när skratten är många, Och hon finns där när livet är lite mörkare det är det som gör henne så underbar

Älska dig Ida!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela