IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Oh hela det vackra vackra väntande livet är du!

Publicerad 2008-04-10 22:12:35 i Ida,

Det är sol igen.
Det är bra. Jag tror att allt blir bra, nu.
Det känns bra. Jag har kommit fram till bra saker. Beslut värda att hållas, verkligen för min egen skull.

Ikväll så har jag vart ute och gått i solen med Robin, min allra trognaste bloggläsare för övrigt. ;) Sen åkte vi till Karin och där åt vi och hon och Madelene pannkakor!

Jag saknar Evija, vill  ha en värd onsdag på George, nästa vecka I hope??!

Nu ska jag sova, har sovmorgon imorgon och kan ta åtta tåget!!

Godnatt

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2008-04-11 21:00:09

You bet Ida :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela