IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Kär i en ängel

Publicerad 2008-04-02 10:42:21 i Ida,

Åh,
jag är så himla glad.
Det var längesen jag var såhär.
Igår var det en mycket värd dag. Var först med Linnéa och tränade, och sen ute på lång promenad med Madelene & Karin. Alltså, det är vår ute. Det är varmt! Jag hade inte ens jacka! (jag vet att jag brukar intala mig själv att det är varmt när det är kallt, och klä mig därefter, men det VAR faktiskt varmt.)

Och vi satt i hamnen och pratade jättelänge, sen följde vi Madde hem, och sen gick jag och Karin tillbaka och pratade ännu längre. Och vad jag skrattade, haha. Har inte gjort det på länge, inte så där mycket iallfall. Haha, Karin berättade om sina fantasier och det var kul.

Jag älskar er! Så länge ni är med mig, allihopa, så klarar jag mig. Våren är vår, sommaren är vår, och hela livet är vårt. <3

Nu ska jag göra alla saker jag måste göra, och sen in och fika med Evija, long time no see! :)

Ida

image280

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-04-02 18:18:17

Jag ser verkligen enormt kobent ut på denna bild, haha!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-04-03 20:50:00

haha jag trodde att du hade fått fnatt när du skrev att våren var vår och att sommaren var vår. ja ba nej ida vår är vår och sommar är sommar. tss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela