IDA

It's my soul honey that's up at eighty

jukebox

Publicerad 2008-04-28 12:50:39 i Ida,

Ibland blir jag faktiskt förjävla trött på mig själv.
Då undrar man lite om andra kanske blir det också. Kul isåfall

Jag skulle vilja ha någon som kom till mig vid halv två när jag inte kan sova på söndagnätterna och sa att vi skulle sätta oss på fönsterbrädan utanför och sen höll mig runt axlarna och var alldeles tyst och tittade upp i himlen samtidigt som jag utan att något kändes det minsta ansträngt fastän det var helt tyst

Och allt skulle kännas bara jättefint

som en sommarnatt

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-04-28 18:19:21

jag kan! jag kan! Jag vill! jag vill!

Saknar dig med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela