IDA

It's my soul honey that's up at eighty

giftig

Publicerad 2008-04-09 19:25:58 i Ida,

Åoh, idag har vi haft Tylösandsmöte. Jag längtar så sjukt mycket! Det kommer bli grymt, jag lovar! Titeln är en liten påminnelse om förra resans nedfärd, när jag, Madde, Mickan, Karin och Matilda satt och visslade ikapp med låten enda ner till Tylösand. Kan tänka mig att det är ett jäkla tjat om Tylösand hit och dit, men jag hade iallfall så jävla roligt. 10+++++ som vi sa!

Det här året hoppas jag kommer bli precis lika grymt, och självklart så måste favoriter i repris göras om. Ni vet vad jag menar, och jag önskar att jag kunde berätta ocensurerade sanningar här, men icke, med tanke på att det är många som läser. Bli nu inte oroliga, det var inget opassande. Bara otroligt kul, och saker man kanske bara gör när man är ung och rolig på natten klockan tolv och tre. Jag vill ha sommar nu!!!!!!

Förövrigt så går dagarna bara på i sömnig takt, jäkligt segt just nu. Men snart är det helg, dom brukar lysa upp. Man får iallafall sova. Denna snö gör mig dock helt nere, men misströsta inte Ida, (peptalk till mig själv) det ska tydligen bli bättre i helgen! Jag hoppas på det.

Nu ska jag fortsätta städa och sånt.

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2008-04-10 08:59:34

så jäääävla grymt kommer de bli!

Postat av: Karoon and Madoo

Publicerad 2008-04-10 15:41:39

I ain't got no Visa
I ain't got no Red American Express
We can't go nowhere exotic
It don't matter 'cause I'm the one that loves you best
Talk to me girl

vi älskar dig !

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-04-12 21:39:41

Haha, visslingarna! :) Och vi blev så himla arga när de bytte visslingsmelodi! Hahah, det var tider det. Och vi kommer få det minst lika bra iår! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela