IDA

It's my soul honey that's up at eighty

everybody's changing and I don't see why

Publicerad 2008-04-07 15:44:15 i Ida,

How many years have you forgotten?
Have you ever been away?
Something is gone cause your not open..


Jag saknar dig. Kommer du ihåg när vi åt frukost i Lottenlund?
Eller hoppade ut genom mitt fönster då vi skolkade?
Haha, eller den gången när vi satt och grät ute på min altan när vi skulle sluta nian?

Jag saknar det vi hade och den du var. För vi har inget längre, och du är inte den du var.
Jag behöver den, den som du var. Min bästa vän.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-07 15:51:31

minnen .. du har en bra blogg annars :)

kika gärna in min blogg om du har tid :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela