IDA

It's my soul honey that's up at eighty

En midsommarnattsdröm

Publicerad 2008-04-27 00:06:05 i Ida,

Åh, vad glad jag är!
Det är sol, och vår, och Göteborg har vart underbart, och det är underbart att vara hemma!

Hm, summering av dom här två dagarna kan väl låta ungefär såhär..
Bajs-Anna, Hahahahhaha(det var inte Anna), gittarr spelande, härj, SKRATT, godis, handboll, mys, mer skratt, mat, prat, kärlek,roliga citat av Classe C ("Inspektören, hon tyckte att rummen var mer än okej. Dom var jättebra! Fast jag gav henne ju en omgång så att.." "Janne och Mois ska avlägsna sig.. Janne han ska till sin fru.. Ja och inget mer nämnt..") ( Ni kan nog inte riktigt förstå hur roligt det låter om ni inte vet vem Classe är tyvärr..),"Kokt broccoli", Hans, Horrti("tänk om jag skulle gifta mig med horrti, skulle få säga det hela tiden! My Horrti.. My Horrti.."), tandkött+ont i hjärtat+mun mot mun metoden, jag som femte hjulet i mitt rum med Lina+Sebbe och Emma+Andy (litar på Lina men inte på dig Emma..), poser i fönstret,  osv osv osv.
Jag har haft det sjukt mysigt och skrattat så jag har haft träningsvärk.(tänker inte erkänna att det är för att jag är aningens otränad och detta var typ första gången på en månad jag sprang..) 
 Igår när Loa spelade "Iris" och "one", så blev jag en aning sentimental och kom att tänka på, precis som vi pratade om, att det är kul att gå till skolan. Det är faktiskt det. Jag vill nästan inte ta studenten! Håller med Petra, jag älskar oss! Tack :)

Ikväll blir det mys med alla gulliga här hemma. =)
 
  -> (roligast med denna bild på Petra som fotar sig själv, är Fia i bakrunden som kliar sig ogenerat..)
image304

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela