IDA

It's my soul honey that's up at eighty

COooOOOoooOOOoooOOooOOOooOOOooooOOOoooOOoola Madde

Publicerad 2008-04-29 22:23:59 i Ida,

Idag så har det vart en soft och solig dag!
Ikväll så har jag vart ute och gått med Madelene, hon var cool med sina brillor i det jättesoliga vädret kl typ halv nio. Men det är ju faktiskt Rayban. ( Hett. Dyrt. Inne. Coolt.)
Vi fick skrattanfall sisådär sju gånger och var sådär ultrafjortis-aktiga så att man säkert bara ville slå ner oss så att vi slutade fnittra. Vi är dock inte ledsna över det, utan istället borde andra personer sörja lite mer över deras inte så längre tajta kroppar.
Nu ska jag sova, imorgon är det skola och härligheter.image309

Madelene aka. hottest-Rayban-girl-in-town

Natti

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2008-04-29 22:28:21

Hahahahaha fan vad kul det var! Jag var jävligt snygg i mina brillor ;) Älskar dig, tack för ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela