IDA

It's my soul honey that's up at eighty

we got to leave

Publicerad 2007-09-11 12:09:25 i Ida,

Hello.
Tisdag idag, ingen träning sen, och i skolan  bara idrottslektioner förutom äcklig spanska. Mmmm. Dessutom så måste jag säga att vi är bäst på att söla, och därav så blir det beeptest om två veckor istället. Värt!

Blir jävligt trött på allt snack hit o dit, när man inte ens kan stå för det själv, och gör saker tvärt emot vad man nyss tyckte. Men men, that's the shit of life som nån sa i nian. 

Och igår när jag satt och tittade ut genom fönstret så kände jag att, shit. Man kan ju inte gräva ner sig föralltid..

Nu hoppas jag att My snart kommer tillbaka från sin lunch som hon äter på den här lektionen. Hihi busted.

Idag = Karin.

Let me be the one you call
If you jump i'll break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
You're not alone

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-09-11 17:23:11

nej, men man kan gräva ner sig ett tag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela