IDA

It's my soul honey that's up at eighty

slow down, please slow down

Publicerad 2007-09-24 08:18:18 i Ida,

Hejsan.
Måndag igen, ujuj.
Har haft handboll hela helgen, och det blev steg tre för vår del. Bra tjejer!

Den här veckan känns riktigt tung måste jag medge.. Har träning och match mån ons tors lör, och dessutom dum spanska och engelska. Veckan efter är inte så rolig den heller vad jag vet, så uuuuuuuusch.

Nu sitter jag och Frasse och kollar på en massa sommarbilder.
Jag vill åka till Tylösand. När jag var hemma hos Karin igår så satt jag hon och Madelene och pratade om det. Haha, om när Madde kom på morgonen och blev aslack över att vi hade ställt alla våra väskor på hennes sovplats i tältet. Sen började hon kasta alla väskor på oss. Och vi ville bara sova, oskyldiga som vi var efter hårda nätter av förföljelse från skumma husvagnstyper som dedikerade sånger till oss.
But we will be there again. =)

Nu ska jag gå och ha historia, hare bra.
Ida

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-09-24 11:43:55

Haha fyfan vad lack jag var :P But it's still a happy memory. Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela