IDA

It's my soul honey that's up at eighty

orientera inte mera

Publicerad 2007-09-18 10:42:05 i Ida,

Hejsan.
Sitter i skolan och väntar på lunch.
Har vart ute och orienterat hela morgonen, My is the orienterare (; Haha nej men hon var faktiskt grym.
Igår var jag med min kära Karin, det var mysigt. Vi satt och pratade om vår framtid. Så mycket grejer man vill göra alltså. Allt från jobb på kryssningsbåtar till att rensa fisk i Norge, till att resa i Asien och London och en massa mer. Blir kul att se vad som egentligen kommer bli av o inte, hehe. Kul är det att drömma iaf.

Idag så är det ingen träning, usch vad skönt.
Elin är i stallet hela veckan, tycker hon borde komma hem lite.
Nu ska jag gåå, orkar inte skriva något kul.
Ikväll ska jag träffa Madde iaf =)
ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela