IDA

It's my soul honey that's up at eighty

mushaboom

Publicerad 2007-09-04 12:33:01 i Ida,

Det var sol när jag vaknade. Men nu så är det regn. Snabbt kan det gå minsann.
Sitter iallfall här och lyssnar på Feist, min syster kommer mobba mig lite för att jag säger att hon är bra först nu. Men efter att ha somnat gott flera nätter i rad till I feel it all, så måste jag säga, jäklar vilken röst!
- Mushaboom, 1234, past in present, sea lion woman, I feel it all, inside and out, osv. Lyssna!

Ledigt idag. Väldigt skönt, dessutom så vill min hjärna för ovanlighetens skull ta in naturkunskap som jag behöver lära mig, så det känns ju roligt.

Saknar Madelene väldigt mycket idag, var längesen jag träffade henne. Hoppas på imorgon.

Nepp, nu ska jag återgå till pluggandet i min säng.

Ajössssss
image157

Kommentarer

Postat av: Älsklingen

Publicerad 2007-09-04 18:44:08

Saknar dig med sjukt mycket! Imorn ska vi mysa! Längtar!! Älskar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela