IDA

It's my soul honey that's up at eighty

If I don't live today, then I might be here tomorrow

Publicerad 2007-09-30 16:02:55 i Ida,

Hejsan.
Denna helg har varit faktiskt otroligt lyckad och rolig och mysig och skrattig och knäpp och allt sånt som man mår bra av.
I fredags så hade vi överraskningsmiddag för My som fyllde sjutton! De som närvarade var jag, Karin, Siri, Emma, Lina, Louise, Linnea och Madelene.  Vi lagade tacos och gjorde tårta ( ) och sjöng. Sen blev det snack hela kvällen. VÄRT!
Igår så var det först match mot Tyresö i Sthlm, vann, mkt braa. Sedan var det återigen alla tjejer hos Karin på kvällen. Nu var vi lite fler ; jag my karin emma pao fia linnea louise lina och lite madde och siri. Haha, vilken kväll måste jag säga. Haha jag börjar skratta så fort jag tänker på den. Men det var det roligaste jag gjort på länge iallfall. Tack! Fan vad jag tycker om er.

Idag så vaknade jag upp hos Karin med henne och Emma, vi chillade och åt lunch. Sen gick jag hem. Har duschat och fått massage av mormor som är här =)

Ibland känns livet himla värt. Speciellt när det är sol ute. Då ser det bara mysigt ut med gula och röda löv..

image162

(och jag vet att vi är lite smått omogna som inte ens kan göra seriösa tårtor. Men My gillar mörka killar, och ja. Pang så slog idén ner.. )

Ajöss,
ida

justja, det förra inlägget har Karin skrivit. så ni vet. (;

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2007-10-01 22:02:42

i love you
i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela