IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I really really wish I could be somewhere else

Publicerad 2007-09-21 10:24:44 i Ida,

Idag insåg hur trött jag är. Jag vaknade inte ens när jag vanligtvis brukar gå upp, för att sedan konstatera att jag kunde sova vidare för att jag har sovmorgon. Jag sov och sov och sov. Gud vad skönt det var.

Så nu sitter jag här och dricker oboy och lyssnar på Razorlight. Alltså mitt behov av godis just nu är jävligt stort, vet inte vad det är. Inatt drömde jag tillomed att jag åt brio. Alltså? Det här måste få slut!

Annars så är det bra. Roligt i skolan faktiskt =) 
Förstår inte hur det kan vara så svårt att höra av sig lite. Jag menar, jag vill gärna ha kvar vissa i mitt liv, men det blir lite svårt om man måste anstränga sig själv hela tiden. Kanske ska sluta helt.. Men det vill jag inte. bajs.

morgonens låtar är iaf
somewhere else, in the morning, I can't stop this feeling I've got & who needs love -Razorlight.
Och guess who's gonna get some tonight, down at the R - moneybrother
song for the songs - concretes. (karin, det påminner mig om kex och sånt ute på din trappa :) )

helvete nu är det lite stressigt, bussen!

ajöss

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-09-21 21:16:51

c'mon ida! vissa människor är värda ansträngningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela