IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hitten

Publicerad 2007-09-09 20:44:49 i Ida,

Hejsan.
Fan vad söndagar suger, återigen. Verkligen, så himla dåliga så att man vill lägga sig under täcket och bara stirra in i väggen. Inte städa, inte träna, inte plugga, inte vakna och titta ut på löven som har börjat gulna. Bara ligga där i sängen och tänka och sova mera.

Igår träffade jag Evija. Det var very nice! Min gamla filosofvän =)
Sedan så grävde jag ner mig och tittade på oc och åt godis. Sen kom världens sötaste tvillingar och Siri hit och sällskapade med mig. :)

Ibland så undrar man hur mycket någon egentligen skulle göra för en?


I wanna know what I think and what I'm feeling
what I want my life to be
I wanna know how I try to make things easier
for everyone but me
image158

Haha, längesen va!

Kommentarer

Postat av: karin best taste ever

Publicerad 2007-09-11 14:00:44

Fy fan vad snygga vi är, den där snedbenan skulle jag aldrig byta bort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela