IDA

It's my soul honey that's up at eighty

here's another sunday morning call

Publicerad 2007-09-16 09:43:34 i Ida,

Godmorgon.
Pga att jag tvingas gå upp kl sex varje morgon så kan man inte direkt ställa om sig och sova till tolv på helgerna. Sjukt jobbigt och irriterande eftersom att jag verkligen VILL sova.

Det var annat på sommaren, då kunde man nästan inte vakna istället.. Åh jag saknar det, så himla mycket. Att bara gå upp, inte göra någonting, sola, bada, sitta nere i hamnen, tigga glass av Mickan och My i kiosken, komma hem sent och åhåhåohhhh. Jag vill inte ha höst.

Igår var det party, först med alla gamla bästa tjejer, - Emma, Lina, Linnéa, Karin, Pao, Fia, Carro och Siri hemma hos Martin. Det var iaf väldigt lyckat, så roligt att vara alla igen. Haha ska inte gå in på detaljer men mycket "jag har aldrig" och trosor var inblandade.
Sedan åkte vi upp till stenvägen där det var tråkigt. Så då gick jag & Pao hem, dom andra försvann också nånstans. Så slutade det ungefär.

Så nu sitter jag här ännu en söndag och det är redan skola imorgon. Fan vad snabbt helger gåååår!!!

/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela