IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Friday I'm in love!

Publicerad 2007-09-28 16:45:30 i Ida,

Hejsan!
Det är fredag idag, gud så skönt.
Imorse när jag vaknade så tänkte jag på tre saker. Först, "aj". Sen. "träningsvääärk!" sen "jag orkar inte träna idag, så det blir sovmorgon idag :)" Bra beslut I think.

Har precis kommit hem ifrån frisören, skönt som alltid att bli lite bloooond.
Nu hade jag tänkt å ta tag i mitt hehe fina rum. Senare ska det bli chill, mer kan jag inte säga just nu ifall information läcker ut, hihi.
Imorgon blir det tjejkul med alla också, roligt =)
Ojoj, nu lyssnar jag på hard to concentrate med red hot chili peppers, tänker på Karin och förra hösten. Åoh den var mysig faktiskt. mysig och rolig. Haha faktiskt jätterolig när man tänker ännu mer. Jaja. :)

Nu ska jag städa!

Pussssssssss

image159
Oh you, it's always you!


ps!! Mando Diao har ny singel! -If I don't live today, then I might be here tomorrow. Ni hör ju tillomed på namnet att den är bra! =)

Kommentarer

Postat av: emmmaa

Publicerad 2007-09-28 20:03:44

hahahahahahahhaahah den blåa faran.............

Postat av: little sis

Publicerad 2007-09-29 10:54:11

live today*
puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela