IDA

It's my soul honey that's up at eighty

forever utd

Publicerad 2007-09-26 14:24:39 i Ida,

Tjaaa.
Idag har det vart en soft dag.
 Igår så klagade Anna på sin tysk som är på besök. Det var roligt. Stackars tysken säger jag bara.
"Aaa å jag försöker fråga grejer men hon svarar typ. "yes." hela tiden.."
"och vet ni vad hon åt till frukost?! Havrekuddar.. med mjölk? vemfan äter mjölk?"
"men anna det gör jag med.."
"ja men. ändå. hon är ful.!!"

Haha.

Match ikvällllll.
Snart helg igen. Skönt. Hoppas att det blir en hel del häng med alla gulliga. :)
Det är höstlov snart. Shiiit vad tiden går faktiskt.
På fredag ska jag städa mitt rum. Kom på hur det ser ut just nu hehehehe.

Då fyller My år. 17, ooouuuuu. Då ska vi sjunga i matsalen (;

ajösss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-27 17:15:57

no singin please

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela