IDA

It's my soul honey that's up at eighty

can't start a fire without a spark

Publicerad 2007-09-01 23:50:07 i Ida,

Hej.
Idag så har det vart handboll hela dagen. Har kommit till semi iaf, det är huvudsaken. Var sjukt trött hela dagen, sov ändå rätt hyfsat mot vad jag brukar göra så jag vet inte hur det kom sig.

Sen åkte jag hem, blev irriterad när jag märkte att Elin hade snott med sig mina svarta jeans till Kristinehamn. Kompenserade det med att försöka ta så mkt kläder som möjligt av henne, men det slutade mest med att jag lånade hennes cykel.

Mötte sen Robin, vi gick till Statoil och köpte kaffe, hehe. Det var inget gott. Felgjort tror vi. Brände mig tillomed.
Sedan vandrade vi vidare, mötte Karin och satte oss i hamnen och pratade om förra hösten. Om alla roliga saker vi gjorde då, haha. Bastu, kluns, if I used to love you baby, osv osv osv.
 Sen gick jag o Karin hem till henne, chillade och åt och tittade på tv. Vår vanliga syssla. Eller, iallfall att äta. Tycker bara att ni borde få det beskrivet för er;
När jag och Madde tillsammans med Karin kommer in hemma hos Karin, så blir det automatiskt att en av oss frågar "har du nåt..?", medan den andra samtidigt öppnar kylen. Haha. Sen sitter vi där igen, vid köksbordet. Sen spårar det ur, som vanligt. Gurkor och telefoner och, ja, ni vet sånt. But I like it!

Skönt med sovmorgon imorgon iaf. Och vi var visst lediga på tis. Shit, inget bra att det är såhär slött i början, kommer bli segt sen när det blir seriöst.
Jaja, nu ska jag soova.

Godnatt

 
"Nej Karin, inte åt det hållet!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela