IDA

It's my soul honey that's up at eighty

as far as I go

Publicerad 2007-09-05 22:13:29 i Ida,

Tjena!
Nu händer det grejer som aldrig förr. Haha nej inte direkt. Men man skulle ju kunna hoppas iaf =)
Nä men idag så har jag iaf träfat Madelene, träfat? nu kan jag inte stava längre heller. TräfFat M och Karin. Våra planer är storslagna och jäkligt softa. Ifall de skulle gå vägen, annars så kommer dom bara finnas som en enormt stor längtan.

Annars så är livet som vanligt; kul, förvirrande, dumt, bra, tröttsamt och allt sånt. Dagen i skolan har i allafall vart förvånansvärt rolig. Kan hända att det berodde på alla roliga tjejer som jämt finns där och pratar om roliga grejer. Fint rim :) Thanks to you!

Min sinnestämning just nu är bra. Lyssnar på två låtar som man känner sig cool av.
Far from home och rockn'roll' highschool. Hihi.

En annan låt som är grymt bra är Montt mardié & Fredrik hellström - metropolis. Tyvärr vill inte Limewire ladda ner den låten. Men iallfall väldigt bra. Och Lars winnerbäck & Miss Li - om du lämnade mig nu. Fan vilken fin låt.
Och sen en liten nostalgi-låt också när jag ändå håller på ; Bob hund - tralala lilla molntuss. Finns så mkt bra här i världen!

Nepp, nu ska jag ta och sova. Är ju trotsallt träning igen imorgon bitti.

Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Henrik Live Från Svarige

Publicerad 2007-09-07 12:02:30

du, man ska inte förstora dom små problemen.. bara att köra på.. va en mango! just like me

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela