IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Your love is like Las Vegas

Publicerad 2007-10-24 13:20:22 i Ida,

Jag hatar historia. Jag försöker verkligen läsa, och skriva och allt. Men det blir fan inte intressant. Det är bara en massa fula och konstiga namn. Knossos. Det är iallfall ett palats tror jag. Fult namn i vilket fall.

Nu ska jag cykla till video in och köpa oranga godisar. Känns mer meningsfullt än historia.
 Kanske ska sätta på mig mina högklackade skor också. Har aldrig ägt sådana innan förra veckan. Vet att jag är okvinnlig och allt det där. Men jag blir typ 1.85, därför jag aldrig skaffat några. När jag hade på mig dom när vi skulle på en fest förra helgen så frågade Madde mig om jag och Karin redan hade börjat förfesta, för att jag gick så vingligt och skrattade så mycket åt mig själv.
Converse är föralltid i mitt hjärta.
 Men pumpsen är väl en liten källa till humor kanske. Och jag behöver humor just nu.

Hejdå

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-10-24 18:17:33

"och köpa oranga godisar" hahahah pucko :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela