IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Tell me how does it feel

Publicerad 2007-10-21 15:12:37 i Ida,

Tjabba.
Ännu en helg har försvunnit, och den har bestått av bara chill. Det har iofs vart välbehövligt, eftersom att det inte blir så mycket sömn i veckorna..

Idag vaknade jag klockan nio och kom på att jag var tvungen att åka kvart över nio till Läggesta, och fixa skjuts dit också. Det löste sig, och sen bar det av mot inventering med laget. Jag och Louise gjorde fel ungefär tusen gånger och hade dessutom lagrets tjurigaste gruppledare. Men så länge det är med Louise så går allt :)

Det som är hemskt, det är när någon man trodde att det alltid skulle vara som vanligt med, vad som än hände, inte är det längre. Det känns bara tomt.

Karin, värd helg med dig! Australien, Nya Zeeland, Sverige.. Vad det än blir, för dig eller mig eller så. Så är vi, Vi. Även om du skulle vara någon annanstans än några minuter bort från mig.

"Aja, en till, sen går vi."
"Crasschh!"
"fan!! Spring!!"

"Jaaa... Vi hoppar av på vattenland!"
"Jaa. Vi åker i tunneln. Vi vänder upponer på clownen..."
"jaa, vi tar skylten."
"ställ ner den, gå bara.."

Du får mig att må bra.!

Nepp, nu ska jag ner till Linnea. Även hon har förgyllt denna helg =)

/i



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela