IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Take it jackpot, crackpot, strutting like a peacock

Publicerad 2007-10-26 22:40:39 i Ida,

Godkväll.
Det mest deprimerande, kom jag på idag, är att sitta på en buss efter klockan fem i snart november.
Jag gjorde det påväg hem efter lite drama at the gym med Linnea. Haha, vi hade för hög musik så hela solariet vibrerade. Tydligen.

Jag är trött på att sitta här hemma, trött på att festa, trött på att göra något överhuvudtaget. Vad ska man göra då?
Något kreativt skulle jag tro, men vad skulle det vara?

Det är bara som om allt går på rutin, om och om igen.
Träffade Evija i tisdags, och hon undrade hur hon skulle hitta tillbaka till sin positiva period. Och jag sa att så länge man inte gör det man vill göra, så kanske det inte går. Någorlunda kanske, men inte helt. So you need to go to London man!

Men det är iallafall lov nu. Tid för att sova, umgås, tänka mer än man borde och göra roliga saker. Hoppas jag!

Kanske ska ta och ringa Linnea o ta en promenad i mysiga Mariefred at night.

The Ark - calleth you cometh I, disease, it takes a fool to remain sane, absolutely no decorum

Kooks - naive, she moves in her own way, seaside, indigo lights, ooh la

Oasis - the masterplan, stand by me, champagne supernova, little by little

Marit Bergman - I will always be your soldier, place your bets, I take my wings off you, to Brazil

Shout out louds - 100 degrees, south america, impossible, very loud, please please please

Red hot chili peppers - hard to concentrate, under the bridge, scar tissue




/i

image182

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-10-28 16:19:55

jag hoppas du är medveten om att du ska träffa mig på lovet hörru :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela