IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Suppose I never ever met you

Publicerad 2007-10-15 13:19:33 i Ida,

Hej!
Sitter just nu i skolan och ska snart påbörja våran roliga naturkunskaps lektion. Har innan dess tittat på en otroligt rolig film på svenskan. Haha eller inte, sjukt skum. Nu står Elsa Gärd Frasse Adam och Jennie runt Matilda och kör "den lille, den lille.." Haha det är en kul lek, om ni har kört den någon gång.

Nu börjar det hända grejer här i skolan iallfall, för snart sätter "Fraggelfejden" igång! Kan inte avslöja så mycket mer nu, mer än att det kommer bli sjukt kul, kan jag tänka mig. Hehehehe.

Två & en halvtimmes träning ikväll, känns tungt, jag vill sova. 
Nu kommer Hannis, så vi ska börja.

Regina Spektor - fidelity

I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost, in the sounds

I hear in my mind
All of these voices
I hear in my mind
All of these words
I hear in my mind
All of this music
And it breaks my heart
And it breaks my heart
And it breaks my heart
And it breaks my heart

(
Jag och Elin försöker sjunga med i falsett, låter mindre fint.)



 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-10-15 18:52:57

Ida, nu får vi ta mig tusan ta tag i oss själva och fixa ihop en träff för oss alla! :) SNARAST! Pussar

Postat av: Cheerleader matheew ;)

Publicerad 2007-10-28 02:23:10

oooooooooooh fraggelfejdeen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela