IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Still a little bit of your song in my ear

Publicerad 2007-10-07 20:27:29 i Ida,

Matematik B. Fan I love it. Känns så kul när man fattar allt. Typ såhär känns det; :D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D @!*&½!&!!

Idag så sov jag länge. Det var skönt. Sov för hela veckan kändes det som. Sen har jag pluggat och träffat Linnea och Madelene ett tag.
Jag och Linnea funderade på hemvägen varför allt är så tråkigt. Vi kom inte på något svar, och vi kom inte på vad vi ska göra istället. Så vi får väl keep on så att säga.

Höst och kallt och ja. Det är läskigt när människor man tror aldrig ska ändras gör det. Jag vill inte. Jag vill att det ska vara som förut.. Men det är det inte. Äh, förändringar kanske kan vara positiva.

Åh just nu skulle jag bara vilja sitta och typ titta på stjärnorna. Men dom flesta jag frågar brukar reagera med ett "vafan, va?, det är ju kallt din tönt."
Jo men ändå. Bara titta och titta och prata. Och så..

Jag tror inte min blogg är så rolig. De flesta lägger ju upp kläder och sånt. Jag tycker det är kul det med. Men det är så jobbigt att ta kort på sig själv. Och så känner man sig ego. Äh, I don't know.

Idag har jag lyssnat på naive med the kooks. Jag och Madde kom på att den påminner om gamla tider. Haha. Gulbruna manchester jeans if you know what I mean.

Bruce har släppt ny skivaaaaa. Den är good!

Nu ska jag gå och läsa matte. Wohoooooo.

Älskar dig Karin.

/ida


image174

"Matilda, sluta att vara så himla pinsam!!!!"

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-10-07 22:17:36

Haha som om jag skulle glömma dom ;) "How could this be done by sutch a smiling sweetheart" <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-08 13:54:34

haha minns du när vi la oss mitt i vägen vid trafikljusen en höstkväll för att titta på stjärnorna! vi som skulle hitta låne en astronomi bok!...

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-10-09 18:35:06

langa msn!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-10 14:39:01

hahahahaha
jesus vad jag lackade på elin

"vi är där nu, alldeles strax"
:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela