IDA

It's my soul honey that's up at eighty

run run run

Publicerad 2007-10-14 19:15:32 i Ida,

Hallo!
Ännu en helg har passerat, snabbt som bara den som vanligt.
Var hos Pao i fredags, trevligt! Strängnäsmarknad och sedan chill hemma + promenad med Madde igår. Idag har vi haft match i Sthlm, vann den med. Tror att vi ligger tvåa just nu, fan rätt bra! (;

Tänkte som omväxling lägga in snygg-kläd-bilder!
 
Mhmm!

Och så två Tylösandsbilder som jag hittade. Åoh, jag längtar tillbaka så himla mycket. Går inte att beskriva hur kul vi hade det..

 image178
Utanför våra tält. (Mitt Karins och Maddes står till vänster och är häften så stort typ, kanske därför det inte syns..)
image179
Och på afterbeachen, en aning trötta och solbrända, men vad gjorde vi inte för lite ljuv musik.. =)

Näe, nu ska jag göra något annat.
Hejdå!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2007-10-15 09:11:08

åå vad jag längtar tillbaka!
tylösand 08 eller huuur!!
(PUSS)

Postat av: ida

Publicerad 2007-10-16 10:47:20

Självklart Matilda!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela