IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Mat

Publicerad 2007-10-16 18:43:22 i Ida,

Som alla känner till är jag ingen direkt begåvning inom matlagning.
Nu gav mamma mig och min lillebror oss uppgiften att laga spaghetti och köttfärssås. Min lillebror är 13, och jag tror att han tyvärr fick ärva efter pappa att kunna laga mat.
Malte skriker på mig att jag ska komma till köket, jag kommer dit och ska laga spaghettin. Jag ska börja bryta av den, då börjar han direkt babbla om att jag ska bryta spaghettin över diskon, och neråt, inte uppåt, för då skvätter det inte ut i hela köket. Jaaha ofta man tänker på det.
Men han har lagat köttfärssåsen iallfall, det är nog tur.

Nu måste jag gå och ta hand om spaghettin!!

Hejdå!

image180

Exempel på fiskpinnar jag lagade när jag och Lousie kom hem en sen natt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela