IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Idag

Publicerad 2007-10-18 15:55:52 i Ida,

Idag har det varit en rättså rolig dag faktiskt.
Började med den otroligt dåliga animerade filmen om gudar och sånt på svenskan. Råkade somna, rätt skönt.
Sedan hade vi basic. Alla var taggade till tusen och vi körde brottning. Haha det var faktiskt kul. Vi puttade och ryckte och hade ner varandra på marken. Haha och skrek. Och sjöng till " I want to break free".

Senare var det lunch med Hanna, och som vanligt resulterade det i skratt som jag inte vet vad det var åt. Sen efter det gick vi och gjorde klart vårt naturarbete, och skrattade lite till. Fast då visste vi vad vi skrattade åt.

Sen hade vi matte med en vikarie som var dålig. Sedan natur och sist historia.

Nu sitter jag Emma Lina Loa och Mathias här och pratar och lite sånt. Vi har kommit på ett nytt namn åt en person, "Vilfi". V:et står för värmlänning sen får ni lista ut resten sjävla. Och det är självklart ironi i det hela.
Det har inte hänt så mycket mer, Hanna har sparkat på mina fötter och dragit undan min stol så att jag de gångerna både ramlat ner på marken och snubblat till. Dessutom råkade vi ha ner soptunnan i framgången så att alla flaskor åkte ut på golvet. Så vi fick plocka upp dom..

Nu ska jag och emma & lina åka ner på stan och handla mat och sen till sporthallen.
Jag klagade nyss över att det känns som att jag bara tränar och inte gör något annat, men då drog Lina ett litet pep-talk.
"Vi tränar ca 20 timmar i veckan, och det är 168 timmar på en hel vecka, så vi tränar ändå bara tolv procent av hundra i veckan Ida!"
Fan, nu känns det bättre.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela