IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Hail the sunny days

Publicerad 2007-10-04 14:30:57 i Ida,

Hellow!
Idag är det en fin solig dag så man kan inte vara annat än glad.
Alla tåg var inställda imorse och jag vet inte hur länge framåt, så vi bestämde oss för Vänner & pizza istället. Jag Lina och My. Emma, får fjärde hälft var och klippte sig.
Tänkte på att jag inte skriver om dem alltför ofta, kanske för att dom helt enkelt är som en naturlig sak i mitt liv. Att varje dag träffa dom, åka tåg med dom, prata, skratta, sova, klaga, träna, plugga osv. De bara är där. Jag och Lina pratade om igår hur mycket vi egentligen umgås i veckorna. Och det är nästan dygnet runt, bara det att vi sover i olika hem. Men från klockan sju till tio så är vi där, tillsammans.. Det är jag glad för.!

Så är det fredag imorgon igen. Tre veckor till höstlovet. Alltså, jao. Snabbt som bara den går det. =)

Idag var jag på Mariefredsskolan. Och fan vad jag kände att jag inte vill tilbaka dit faktiskt. Det såg bara inte ut som när vi var där, det var inte på samma sätt.. My påpekade att det kan bero på att vi är lite äldre nu än vad vi var då. Men ändå. Som My sa. Vi var inte emos och så såg vi iallfall ut att vara sexton år, inte tretton. Inget ont.

Nepp, nu tror jag att jag ska gå ut och gå med Mickan. :)

Ladda ner swallowed in the sea med Coldplay, jag tycker iallfall att den tillomed är finare än the Scientist, ifall man jämför dem..

Hejdå!



        

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-10-05 09:14:54

the scientist är så himla fin..

Postat av: VP

Publicerad 2007-10-13 12:54:57

I love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela