IDA

It's my soul honey that's up at eighty

FREDAG!

Publicerad 2007-10-26 12:05:40 i Ida,

Hey.
Imorse vaknade jag av att jag hade fått världens sötaste sms av Karin. Haha måste ta ett citat ur det :
"Eller den gången vi bröt oss in på vattenland och fick gå kilometer efter kilometer hem med en dvärgmilitär." Hahahahha. Tack <3

Sen åkte jag och Lina tåget till skolan, minst sagt kyligt ute, iaf vid sju. Fortsatte till hallen där innebandy turneringen ägde rum. Mitt lag vann, jäklar vad bra vi va!
Dusch, sen lunch med alla tjejer och nu har vi snart spanska.

Är förövrigt så helvets trött på mitt hår, vill ha något nytt men jag vet inte vad och jag vågar ändå inte göra något. Men iallfall, något roligt borde jag ju kunna komma på. Några förslag?

Lov snart, mmmm, lov snart.

Matcher hela helgen, men sen blir det nog lite party och sånt i veckan. Och nästa helg är det halloween fest hos Amanda. Roligt!


ska gå nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela