IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Dear dear friend

Publicerad 2007-10-23 09:09:56 i Ida,

Hellow!
Sitter och försöker skriva klart min idrottspsykologi inlämning, måste ha 282 ord till. Låter inte så mycket men jag kommer inte på något mer.

Idag är det en soft dag. Ingen träning och bara redovisningar och spanska. Mmhm! Och snart är det looov. Skulle vilja åka bort någonstans egentligen, bara vart somhelst, orkar inte vara i Mariefred. Det blir så deppigt när det är sånt här dåligt regnväder.
Men annars lär det väl bli häng i Karins kök som vanligt, så det blir nog bra i vilket fall.

Jag kom på att den här hösten kommer bli bra, och gå snabbt.
Nu är det lov, sen är det sex veckor till Filippinerna. Sen när jag kommer hem är det liksom januari igen, och sen  fyller jag arton och det är sportlov. =) Sen sommar... Åoh.
Okej riktigt så fort kanske det inte går, men på ett ungefär.

Imorgon kommer Mando Diaos nya skiva ut!

En gammal soft låt : Le sport - tell no one about tonight

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela