IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Calleth you, Cometh I

Publicerad 2007-10-05 19:34:27 i Ida,

Jag skulle vilja sova i flera dagar känns det som. Orkar inte vara vaken och tänka på allt jag missar och allt jag gör och allt jag inte gör och allt jag borde göra. Ungefär.
Ska fredagar verkligen vara såhär trötta? Jag menar, jag borde vara som jag, full av liv och energi till att göra vadfan som helst förutom att sitta hemma framför den här. Typ.
 Men ser man på, saker ändras.
 
Musik musik musik, varför lyssnar man ens. Man mår ju bara sämre ibland.

Imorgon ska jag iallfall till Carro, antar att det kommer sluta med att vi sitter och diskuterar livet som vanligt. Det hoppas jag på iallfall, för det längtar jag efter just nu. Och jag längtar efter henne också.

Ibland är det som att allt är som ett domino.. Man bygger upp kloss för kloss, och sen när det nästan är klart så rasar allt.
Just nu vinglar det bara.

Uppspelningslista
Damien Rice - cannonball
Elin Sigvardsson - paper cut words
Bruce Springsteen - streets of philadelphia
Brucr Springsteen - last to die
Coldplay - a message
Feist - mushaboom
Bruce springsteen - radio nowhere

Godkväll


image173

Do you remember, the days when we were young
all tied up, by a teacher's hand

Kommentarer

Postat av: olvia

Publicerad 2007-10-05 19:51:00

Sjukt bra musiklista.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela