IDA

It's my soul honey that's up at eighty

BUT THEN AGAIN, NO..

Publicerad 2007-10-12 16:41:32 i Ida,

And over the seas
it's gotta be at least a hundred degrees
and in my room
its gotta be at least a thousand degrees
and where am I?
I know it sounds stupid but it sounds about it
and in my room its gotta be at least a hundred
a hundred degrees


Hey!
Mmmm fredagar!
Sitter och lyssnar på Shout out louds, makes me happy =)
Ikväll bär det av till Pao med Fia Karin och Linnea. Ska bli mys.
Och vad är det nu?
Två veckor kvar två veckor kvar två veckor kvar. Till loooov.
Har inga övriga funderingar på livet just nu, allt ser rätt klart ut.

Min mamma tycker att jag har för mycket sidbena, så jag tänkte köra på mittbena ikväll. Blir väl snyggt?
SKOJA! Kommer aldrig börja med mittbena, eller byta bort min sidbena. Håller du inte med Karin?


Herrå!

image175

Kan om möjligt vara världens snyggaste man.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2007-10-12 19:34:36

han ÄR världens snyggaste man. vi har varandra! jag ska berätta en väldigt rolig sak när jag träffar dig nästa gång (oh no, det är inte förän på söndag) som hände i stallet idag. hihiihihi, nu blev du nyfiken va.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela