IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And I want you to know, I've got my mind made up now

Publicerad 2007-11-01 00:14:23 i Ida,

Hejsan.
Ännu en kväll har gått, och det är torsdag imorgon. Allt går så snabbt, jag vill inte det. Det är så skönt att bara göra vad man vill för en gångs skull..

Iallafall. Vad har hänt?
Matcher hela helgen, gick bra. Senare i söndags så var jag, Karin, Elin och Madde hemma hos Karin. Jag och Madde gick lite senare hemåt och upplevde lite action i Mariefred för ovanlighetens skull. Innan det var det iallfall otroligt mysigt prat vid busshållsplatsen i Mariefred by night.

I måndags så var jag, Emma, Lina och Jossa i Sthlm och tränade med alla gamla från Riks och lite andra tjejer. Trivs inte på sånt där, så det var väl som vanligt.
 Resten av kvällen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men men. Drömde iallfall jävligt mycket grejer.  Förskjutning, - att man tränger undan alla tankar och saker man inte vill kännas vid. Funkar när man är vaken, och sen bearbetas det i drömmarna och kommer fram. Stämmer rätt bra tror jag.

Igår så var först jag, Louise och Karin och fikade aslänge, satt och pratade om en massa saker. Sedan kom Evija, och vi gick hem till Karin. Satt där hela kvällen och en bit in på natten och drack kaffe och pratade. Jag och Evija promenerade sen hemåt och tittade lite på stjärnorna, och kunde inte somna förrän sent eftersom att vi hade så mycket att prata om. Ni vet "godnatt", "godnatt"................................."Alltså har du tänkt på...." "aja, godnatt"..........
Never stop liksom. Feelgood-dag på hög nivå iaf!

Idag åkte vi in till Etuna ett tag och sen åkte vi hem åt varsit håll.
Jag åkte till Mickan och träffade Matilda, Elin och Madde. Karin kom lite senare. Vi åt och pratade. Som vanligt alltså, haha. Nej men det var jäkligt trevligt!!

Och nu sitter jag här, ska nog sova snart.

Snart är det jul, sen är det semester, sen skola, sen vår och sen är det som det ska vara igen.
Som för en fjäril en sommardag. =)

cold and frosty morning there's not a lot to say
about the things caught in my mind
and as the day is dawning my plane flew away
with all the things caught in my mind

and I wanna be there when you're coming down
and I wanna be there when you hit the ground

/
i

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-11-03 14:39:23

Du betyder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela