IDA

It's my soul honey that's up at eighty

what's so strange

Publicerad 2007-11-12 10:44:39 i Ida,

Hej.
Sitter här och är lite smått irriterad på bussarna, men jag borde egentligen bara vara irriterad på mig själv. Vaknade tio i nio istället för åtta. Hann inte till bussen som gick tio min efter att jag vaknade upp. Jag älskar snooze knappen men ibland går det till överdrift och jag råkar stänga av larmet helt istället.
Sen när jag väl bestämde mig för att ta nästa buss, då går det ju såklart ingen. Gick alltså ner till busshållsplatsen helt i onödan. Men sånt är väl livet, nu går den snart igen.

Helgen har varit great bortsett från att jag är lite sjuk. Träffade Pao och Fia mer än jag gjort på länge, mysigt! Älskar när vi kan ligga i flera timmar och prata så jag blir trött utav att höra min röst, men ändå inte veta vad vi riktigt pratat om. Bara en som saknades..

I fredags gjorde vi också våra fraggel uppdrag, haha har inte skrattat så mkt på länge. Måste fixa filmerna så ni får se dem, Anna hur kylig som helst med sparrisar i munnen, och Emma krypandes på torget i eskilstuna tjutandes och skrikandes om mutanter. DET lyste upp i vintermörkret =)

Nu måste jag skynda mig igen, kan ju inte missa den här bussen.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela