IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Oh sweetheart

Publicerad 2007-11-15 08:56:06 i Ida,

Hejsan!
Sjukt hur mycket trötthet spelar in på ens humör. Igår när jag kom hem så var jag så trött så att det bara kändes som om jag aldrig ville vakna mer..
Men idag, efter ovanligt många timmars sovande, så känns det mycket bättreee.

Idag är förövrigt en rätt soft dag. Har basic om ett  tag, sen lite lektioner. Träningen skippas idag för vi har någon öppethus dag på skolan, så vi måste vara här. Hur skönt som helst. Och innan det blir det kebab med alla tjejer., I like you! Blir även mer häng med dem imorgon hemma hos My. :)

Näe nu ska jag leta upp Hanna. Haha det kan ju hända att hon sitter med Frasse som frågar om hon vill gå på balen med honom. Hahhaha vad roligt det var. Förlåt jag orkar inte förklara.

Ajöss


och justja, rubriken. Shout out louds - oh sweetheart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela