IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Let's try to burn brighter

Publicerad 2007-11-15 22:44:04 i Ida,

Godkväll!
Är lite trött men jag måste vänta på min tvätt. Haha få nu inte för er att jag har börjat tvätta själv, har inte lärt mig det än.. Men jag hänger upp den. :D

Haha idag skulle vi åka hem från öppet hus. Då skulle vi gå på vårt redan försenade tåg. Då så råkade jag sparka till en sten så att den hamnade på tågets "trapp grej" som man kliver på när man går in genom dörren.
Sen sitter vi och väntar, Jag My Emma och Lina. Sen hör vi lokföraren mumla något om något fel- med -någonting, i högtalarna, men att det strax är klart.
Då kom jag att tänka på min sten..
Jag frågar mina kära tågkamrater
"Hrm, jag råkade sparka in en sten typ där man går in genom dörren, tror ni den har gjort så att dörren fastnade?"
Emma Lina och My tittar på mig, på det sättet som dom gör rätt ofta, (nu-är -hon -trög -igen-sättet...) och säger saker som
"hahahaha ofta en sten Ida, eeeh ahhahaha." x3 ungefär.
SEN så ropar han i högtalaren
"det är något fel med dörrarna, så vi blir stilla ett tag till..."
Mohahaa! My och tvillingarna tittar på mig, lite häpna.
"kan det vara så Ida att din sten...?"
Sen! Hhaaha sen kommer dom till dörren jag sparkade in stenen i. Hahahha och säger
 "det har fastnat en sten!"

Jag är inte alltid så dum. Alltså det var ju dumt att sparka in stenen, men jag visste iaf att det var pga den vi stod still. Det ni :)

Hihi nu ska jag snart sova. Är på lite lustigt humör. =)

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2007-11-18 13:55:48

vad duktig du var på matchen igår, matchens lirare ;) hoppas allt är bra med dig! måste träffas snart!
PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela