IDA

It's my soul honey that's up at eighty

If I could dream away

Publicerad 2007-11-06 18:56:02 i Ida,

Hejsan.
Sitter här och lyssnar på lite ny musik. Skojigt!
Idag så har det varit sjukt äckligt väder ute. Jag nästan frös ihjäl påväg till bussen från skolan. Och det är ändå kanske bara 200 m.

Dagen började med lite bråk av the Hawias. Kul som alltid att spekulera tillsammans med My i vem som har rätt. Vi gick på tåget, börjar gå upp för trappan och Lina säger "där ska jag sitta!", och Emma sätter sig där. Lina lackar, men Emma påstår att hon hade tänkt att sitta där med. Hmmmm vem har rätt? Sen fortsatte det med kommentarer som "du är ju så jävla dum i huvudet", "bara för att du är 1.30", "du tror att du är så cool", osv.
Morgonen blev ändå ljusare på något sätt.

Sen hände inte så mycket mer under dagen.. Redovisning av damhandboll iofs. Haha fulaste på länge när vi skulle göra "inspring" i klassrummet. Men smidare är ju glidare som sagt. Eller som My sagt, för det finns ju delade åsikter om det citatet. En annan lärare skulle sagt; "det är den uppfattningen vi ska försöka jobba bort.."

Jao har väl inte så mycket mer att skriva. Jo jag hittade en gammal dagbok från förra hösten härom dagen. Åoh, det var roligt. Många sjuka och roliga grejer som gjordes då. Låg och skrattade lite för mig själv faktiskt. Speciellt när jag läste om när jag sprang över skolgården en sen natt och Karin sprang åt höger. Mer får ni inte veta.

Jag åker bort om fem och en halv vecka. Frågan är inte hur ni ska klara er utan mig, utan hur jag ska klara mig utan ER? :(

Igår pratade jag med Madelene och Karin samtidigt i telefon. Det är en rolig uppfinning faktiskt!




image184
/i

Kommentarer

Postat av: SnyggMadde

Publicerad 2007-11-07 10:46:02

Jag vill leka med dig snart! Saknar dig mongo! Jätterolig uppfinning tycker jag med :D

Postat av: emmaa

Publicerad 2007-11-07 10:52:45

haha linas huvud är spetsigt.. fett laddad inför sommaren! VP i hjärtat. Mariefredseliten

Postat av: elin

Publicerad 2007-11-07 15:55:48

du har ju mig lilla syster=)

Postat av: lina

Publicerad 2007-11-26 09:00:13

haha tänkte just skriva det. hur fan blev mitt huvud spetsigt?hahahahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela