IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Head over feet

Publicerad 2007-11-03 23:58:24 i Ida,

Godkväll.
Jag är så himla arg!!
Jag är så otroligt trött på allt snack som aldrig blir något. Allt prat om att man ska göra vissa grejer och sen händer det aldrig ändå.

Ni vet när man inte borde bry sig för att man har gjort det alldeles för mycket, och sen bryr man sig ändå? Fastän man ska sluta, och lägga saker i den andres händer. Så känns det. Och jag hatar det.

Jag antar att jag bara är arg och ledsen över att inte betyda lika mycket för någon som någon gör för mig. Don't like the feeling.

Eller så överreagerar man. Vem vet.

Annars så finns det väl inte så mycket att berätta.
Mina älsklingsjeans går sakta mot sitt slut. Mahaawwww varför måste saker man tycker om gå sönder..

Skämtet Linnéa drog igår på festen tusen gånger var rätt roligt. Någon knackade på toa dörren när vi var där inne.
Linnea svarar
- jag är inte klar!
-men vem är där inne då??
-Aaaadaaaam (grov mansröst)
(De pratar med varandra utanför dörren)- Adam.. Vem är Adam? Det var väl ingen som hette det?
(vi kommer ut, Linnea storflinar mot dem..)
-Jaha var det ni.. 
Sen körde hon det alla gånger vi var där inne. Haha det var kul då =)

Hälsade på Linnea Wärnberg idag som kom hem lite oväntat. Jättekul att se henne igen!

Lykke Li - tonight
Ska sova nu.

/i

image183

Kommentarer

Postat av: Älsklings Karin!

Publicerad 2007-11-04 15:45:24

älskling är det något du döljer i ditt inre som jag inte får ta del utav?
du vet att Ida är det enda jag tänker på. varje sekund, minut och timme av mitt liv.. JAG SLICKAR RÖV

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-11-06 19:22:29

TYLÖSAND TYLÖSAND TYLÖSAND!! Jag längtar tillbaka! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela