IDA

It's my soul honey that's up at eighty

From now on

Publicerad 2007-11-18 20:18:17 i Ida,

Hejsan.
Sitter och lyssnar på Marit Bergman. Snyggare & bättre kvinna finns inte i Sverige!

Helgen har varit bra. Är dock trött som jag vet inte vad nu , ska snart sova.
I fredags var det chill med alla Eskilstuna brudar. Mycket trevligt och roligt. Haha nu kom jag att tänka på Amandas berättelser..
Igår var det först match som vi förlorade tyvärr, menmen. Sen chill hos Karin med bla. henne, Madelene, Linnea, Elin + några till. Myyys! Sov över hos Karion, höll på att frysa ihjäl, därför sov vi i en säng när det fanns typ två till som satt ihop med den vi sov i.
 När vi vaknade blev vi himla pizzasugna och drog till Berivan, där maten avnjöts. Sen blev det en liten promenad, träffade Louise och Siri på vägen =) Sen följde Karin mig en bit.. Och då började hon kasta bär och slog mig med pinnar. Helt konstig den tjejen, jag har fortfarande ont på benen efter pinnen. Haha men jag slog tillbaka!!
Sen match, och nu är jag här. Och ska sova snart. Klockan kvart över åtta.. :)

Veckan känns jobbigt med spanska prov på fredag, är helt ärligt sämst i min grupp.. Men jag får väl hoppas på det bästa. Ledigt på tisdag iaf :D

Näe, ska gå nu.
Ha det bra!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela